Kontaktai

Vilmorus

Gedimino pr. 1-15, Vilnius
Tel. (8-5) 269 09 79, 69 09 82
Faksas (8-5) 269 09 81
El.paštas info@vilmorus.lt


ESOMAR Individual Membership Information


"In-hall" testai

"In-hall" (CLT) testo metodas leidžia per trumpą laiką įvertinti naujai kuriamą reklamą arba produktą prieš įvedant jį į rinką ("pre-test"), taip pat įvertinti reklamos poveikį arba nuostatas į naują produktą po jo pasirodymo rinkoje ("post-test").

Testui į numatytą vietą (salę) yra kviečiami respondentai, atrinkti pagal iš anksto nustatytus kriterijus. Respondentai atsako į tyrimo anketą, interviu metu gali būti rodomi spalvoti plakatai, kortelės, vaizdo klipai, kuriuos reikia įvertinti. Taip pat gali būti parodomas naujas produktas ar jo prototipas, maisto produktai pateikiami ragavimui.

Tokio tipo interviu trunka 20-40 min. ir yra surenkama pakankamai išsami informacija, įskaitant respondentų socialines demografines charakteristikas. Viename teste paprastai dalyvauja apie 200 žmonių, interviu atliekami per 2-3 dienas (kadangi vienu metu dirba keli interviuotojai), rezultatai užsakovui pateikiami per 2 savaites.